.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه از مازندران

آغاز به كار ستاد راهيان نور مازندران در خرمشهر، اجراي نمايش از زمين تا زمان در ساري، حضور پینک پنگ باز مازندرانی در بین نخبگان دنیا و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از فارس ، در مراسمي كه با حضور مسئولان استاني و نمايندگي فقيه فقيه در سپاه كربلا برگزار شد، يادمان شهداي والفجر هشت در آبادان و قرارگاه راهيان نور مازندران در خرمشهر افتتاح و آغاز به ‌كار كرد.
استاندار مازندران در اين مراسم با اشاره به اينكه اعزام كاروان‌هاي راهيان نور و زيارت مشهد شهيدان، آگاهي از حماسه‌هاي جاودان جوانان رزمنده ايران اسلامي است، گفت: اعزام كاروان‌هاي راهيان نور يكي از اقدامات ارزشمند و ماندگار دستگاه‌هاي اجرايي در غني‌سازي اوقات فراغت جوانان است.
سيدمحمد كريمي اظهار داشت: سپاه كربلاي مازندران با اعزام، اسكان و پذيرايي از مسافران تلاش بيشتري كرده است.

* اجراي نمايش از زمين تا زمان در شهرستان ساري
نمايش از زمين تا زمان با بازي 40 نفر از هنرجويان كارگاه آموزش بازيگري حوزه هنري استان مازندران به روي صحنه رفت.
رضا افضلي مدرس كارگاه بازيگري حوزه هنري مازندران و كارگردان اين نمايش به خبرنگار فارس گفت: نمايش از زمين تا زمان به صورت كارگاهي و خلاق در طول دوره كلاس پاييزه آموزش بازيگري حوزه هنري و با رويكردي موضوع حق و باطل از ابتداي خلقت تا به امروز آماده شده است.
وي بيان داشت: شيوه اجراي اين نمايش به صورت موزون بوده است.
اين نمايش در تاريخ 20 تا 22 اسفند ماه جاري در سالن آمفي‌ تئاتر حوزه هنري مازندران براي بازديد علاقمندان اجرا مي‌شود.

* مرمت 25 اثر تاريخي مازندران
معاون ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از بازسازي و مرمت 25 اثر تاريخي مازندران در سال جاري خبر داد و تصريح كرد: طرح مطالعاتي مرمت 65 پروژه تهيه شده است.
مهدي ايزدي با اشاره به اينكه تاكنون 2 هزار و 300 اثر تاريخي در مازندران شناسايي شده است، بيان داشت: تمام آثار باستاني مازندران به بازسازي دارند.
وي از بهره‌برداري طرح مرمت خانه نيمايوشيج، موزه شهداي تنكابن، موزه مردم شناسي آمل، موزه مردم شناسي آلاشت و موزه بابل در سال آينده خبر داد.

 

* حضور دو تیرانداز مازندرانی در مسابقات دوحه

رئيس هيئت تيراندازي استان مازندران از حضور دو تيرانداز مازندراني در مسابقات بين‌المللي دوحه قطر در رشته پروازي خبر داد.
علي‌اكبر رجبي با اشاره به اينكه آرش طهماسبي و سيد‌مجتبي ميراميني به عنوان دو تيرانداز مازندراني به همراه شش ملي‌پوش ديگر بامداد امروز به دوحه اعزام شدند، افزود: مسابقات بين‌المللي تيراندازي اهداف پروازي در روزهاي 21 تا 28 اسفند ماه با شركت چند‌ كشور بركزار مي‌شود.
وي با اعلام اينكه در استان مازندران 2 هزار 500 ورزشكار سازمان يافته در رشته تيراندازي وجود دارند، خاطر‌نشان كرد: مازندران از داشتن سالن مجزا و استاندارد براي علاقمندان اين رشته محروم است.

* حضور پينگ‌پنگ باز جوان مازندراني در كمپ نخبگان جهان
رئيس هيئت پينگ‌پنگ مازندران گفت: نوشاد عالميان پينگ‌پنگ باز مازندراني در كمپ نخبگان پينگ‌پنگ جهان در آلمان شركت مي‌كند.
محمد‌حسين وهابي افزود: فدراسيون جهاني پينگ‌پنگ نوشاد عالميان را به‌ عنوان تنها نماينده ايران براي حضور در كمپ تمريني نخبگان جوان جهان در آلمان دعوت كرد.
وي تصريح كرد: برترين‌هاي پينگ‌پنگ جوانان جهان از 20 تا 28 اسفند ماه به مدت يك هفته در كنار هم تمرين مي‌كنند.

* تيم واليبال بسيج مازندران در مرحله نهايي به ديدار حريفان مي‌رود
تيم واليبال بسيج مازندران در مرحله نهايي ليگ بسيج كشور به ميزباني گلستان به ديدار حريفان مي‌رود.
در مرحله مقدماتي كه پس از بازي رفت و برگشت انجام شد شش تيم راه يافته در سه منطقه مشخص شدند كه در پايان در منطقه يك تيم‌هاي آذربايجان شرقي و غربي، در منطقه دو تيم‌هاي سمنان و تهران و در منطقه سه نيز تيم‌هاي مازندران و گلستان به عنوان شش تيم راه يافته در مرحله نيمه نهايي معرفي شدند.
شش تيم راه يافته در مرحله نيمه نهايي در روزهاي 19 تا 23 اسفندماه به ميزباني گلستان در سالن آزادي گرگان براي كسب عنوان قهرماني به صورت دوره‌اي با هم رقابت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.